FANDOM

Bhnl

Niko Belić

Niko Belić (Ćirilično:Нико Белић, eng. Niko Bellic) je glavni lik u Grand Thef Autu 4. Zanimljivo je da Niko dolazi iz Srbije, a pravo ime mu je Nikola. Postoji nekoliko misija u GTA 4 gde on priča na srpskom.

Smatra se da ovo nije slučajnost, naime, početkom 1900-ih postojao je jedan čovek, kome se tvrdi da je srpsko poreklo. Živeo je u SAD-u, i bio je mafijaš, jedan od najtraženijih. Amerikanci su ga zvali "Don Kefl", taj nadimak bi mogao da znači "Nepoverljivi" ili "Mistični", iz razloga zato što je Kefl bio nepoverljiv i veoma mističan. Radio je za jednu organizaciju kojoj je ime bila One (Jedan), međutim ta organizacija je prestala sa radom nakon Keflovog samoubistva. Naime, jednom dok su ga policajci jurili, nije imao kuda da pobegne, pa je odlučio da izvrši samoubistvo, poslednje reči su mu bile "Pravi kriminalac zna kako da se izvuče iz nevolja, čak i u poslednjem trenutku", te je sebi zapucao u glavu. Vrlo verovatno je to da je Niko nastao iz Don Keflovog lika.

Ovo ne može biti slučajnost, u jednoj ulici tokom misija u GTA IV, postoji natpis "DON KEFL".